23 Mayıs 2017 Salı

Cezayir Menekşesi - Burcu Büyükyıldız

Kitap Adı: Cezayir Menekşesi
Yazar Adı: Burcu Büyükyıldız
Basım Tarihi: 2017
Sayfa Sayısı: 528
Yayımlayan: Ephesus Yayınları
Kitap Puanım: 10 / 10



Arka Kapak      
Yalnızca tutkunun varlığına inanan karşı konulmaz bir adam… Rüzgârına kapıldığı adamı elde etmeye kararlı büyüleyici bir kadın… Kar tanelerinin düştüğü yerde başlayan, yakıcı ve kural tanımayan bir aşk…
Kuzey Doğan, gri gözleri ve sert duruşuyla kadınları fethedip, mesleğinde fırtınalar estiren, hırslı ve korkusuz bir avukattı. Kalbini ısıtmayı hiç kimse başaramasa da, karanlık bir gecede gördüğü ışıltılı bakışlar soğuk duvarlarının ardında bir yangın başlatmıştı.
Güzelliği ve zekâsıyla herkesi kendine hayran bırakan Selin Soydan, âşık olduğu adamı baştan çıkarabilmek için yaptığı planların işe yarayacağını sanıyordu. Derinlerinde ne sakladığını bilmediği bir buz dağına çarptığında, korumaya çalıştığı iradesi de paramparça olmuştu.
Tutkunun ateşi ikisini de kavururken, Kuzey sahip olduğu kararlılığı ellerinde tutabilecek miydi? Tehlikelerle örülü geçmiş aralarına sızdığında, tutsak edilmiş duygular zincirlerinden kurtulup özgür kalabilecek miydi?

*
*
*
                       
 ***  Yorumlarım kitap içeriği içeriyor. Bilginize…

Herkese Merhaba…
Her zaman olduğu gibi yeni bir yazarla geldim :)
 Ve tek kelime ile Cezayir Menekşesi’ne bayıldım. Şiddetle okumanızı öneririm. Yalnız sorun şu Cezayir Menekşesi Aşkın Renkleri serisinin üçüncü kitabıymış L Ben okumaya başladıktan sonra fark ettim…
Okumak isteyenler lütfen Çilek Mevsimi ile başlangıcı yapsınlar…          
Kuzey yakışıklı, karizmatik, zengin, güçlü ve başarılı bir avukattır. Selin İstanbul’da yalnız yaşayan ve kendisine ait olan küçük bir dekorasyon şirketinin sahibidir. Ailesi İzmir’dedir. İstanbul’da tek yakını çocukluk arkadaşı Emine’dir.
Emine’nin şirketinin düzenlediği yeni yıl partisine Selin de katılır. Selin’in yeni yıldan dileği 
Kitaptan Alıntı : “Aşk istiyorum" diye mırıldandı kendi kendine. "Ayaklarımı yerden kesip bana kendimi unutturacak, tutkulu, ateşi damarlarımda dolanacak bir aşk istiyorum" der.
Ve karşısında Emine’nin şirketinin patronu Kuzey Doğan’ı görür…

*** İlk görüşte aşk.

Selin aklının bir köşesine Kuzey’i yazmıştır ve planlar yaparak kendisine aşık etmenin yollarını ararken en yakını, en sevdiği, biricik dostu Emine’nin sayesinde Kuzey’in yeni aldığı evinin dekorasyon işlerini yürütecek ve bu sayede Kuzey’e de yakın olacaktır.
Kulağa çok hoş geliyor değil mi? :)

Ama Selin’in bilmediği şey Kuzey, başından geçen olaydan sonra kadınlara inancını yitirmiştir. Günübirlik ilişkiler yaşayıp kimseye bağlanmıyordur. Selin için Kuzey’i tavlamak, kendine aşık etmek biraz zor olacaktır. Ama aşk zoru sever diye boşuna dememişler…

Ben kitabı iki günde bitirdim. Selin’in aşık hallerine, Kuzey’in cool tavırlarına hasta kaldım ve çoook beğendim ve sizlerin de beğeneceğinizi umuyorum.

 Başka yorumlarda görüşmek üzere. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.