19 Şubat 2017 Pazar

Daima Aşk Kazanır - Asude

Kitap Adı: Daima Aşk Kazanır
Yazar Adı: Asude

Basım Tarihi: 2016
Sayfa Sayısı: 544
Yayımlayan: Ephesus Yayınları
Kitap Puanım:  5 / 5   


Her kaçış bir esarettir aşkta…
Ve her esaret bir galibiyettir aslında…
 Tekin Soyönder, kuralları yalnızca kendisinin koyduğu tehlike dolu yaşamında güçlü ve yenilmez bir iş adamıydı. Bütün dünyayı korkuttuğu halde Rüya’yı durmaksızın kendine çekiyordu. Bu baş belası kızdan kurtulmaya, çatık kaşları ve yakıcı öfkesiyle onu kendinden uzak tutmaya çalıştı ancak hayat onlar için çoktan bir rol belirlemişti...
 Rüya, sınırları babasının çizdiği bunaltıcı hayatında ilk kez bir maceraya atılmak istedi. Bu macera ailesini iflasa sürükleyen adamdan intikam almayı amaçlıyordu. Henüz işin başındayken tatsız bir tanışma yaşadığı Tekin Soyönder’e toslayınca, kaçıp gitmek yerine onunla inatlaşmayı seçti.
 Sarpa saran acemi bir plan, hem Rüya’nın hem de Tekin’in hayatını karıştıracak, yeniden bir araya gelmeleri kaçınılmaz olacaktı. Çünkü macera yanlış başlamış olsa da, bu iki zıt insanı birbirine bağlayan bir doğruyla son bulacaktı.

Kitap hakkında notlar 💬;


Kitapla ilgili söylemek istediğim o kadar çok şey var ki nereden başlasam bilemiyorum. Ben kesinlikle Asude’nin hastayım, bunu bir kez daha anladım…  Ve Tekin Soyönder yaktın beni…

Gelelim Tekin’e Asude ile ilk tanışmam Pabucumun Ajanı serileri ile olmuştu. Ve Tekinle ilk orada tanıştık. Deniz’i almaya eve gelmişti hani, apartmanda karşılaşmışlardı da Deniz korkmuştu :)   Tekin’i daha fazla merak edenler ve konuyu bilmeyenler için en yakın kitapçıdan Pabucumun Ajanı serilerini temin etmenizi şiddetle öneriyorum.  :)
*
*
*
Tekin; Tehlikeli,  güçlü, kuvvetli, karanlık, yakışıklı, zengin, bir İş adamıdır.  Ve tüm kadınlar ona hastadır :)
Kızımız Rüya ise; Anne ve babasının biricik prensesi, hanım hanımcık tam bir aile kızıdır.
Ve Rüyanın babasının iflas etmiştir. Rüya babasını iflasa sürükleyen adamdan intikam almak için bir plan yaparken Karşısına Tekin çıkar :) Planları alt üst olur. Ama bu karşılaşma hem Rüya hem de Tekin için hayatlarında yeni bir sayfa açmalarına neden olacaktır. Hem de beraber…
*
*
*

Ben Tekin’e bayıldım. Tabi Rüyaya da. Ve Aşklarına da…
*
*
*

Kitapta özlediğimiz diğer karakterler de vardı. Tuna, Deniz, Yasemin, Mert ve Hacer Teyze :)  Nasıl özlemişim hepsini var ya okurken resmen mest oldum. Mutluluktan havalara uçtum. Yeniden karşılaşmak hoş bir sürpriz oldu.
*
*
*
Çok güzel bir kitaptı. Gerçi Asude’nin hangi kitabı kötüydü ki? Haksız mıyım? 
Ama bana Tekin yetmedi keşke hiç bitmeseydi :(

İyi okumalar…

İyi pazarlar…