3 Şubat 2017 Cuma

Tam İsabet - Alice Olayton



Kitap Adı: Tam İsabet
Kitabın Özgün Adı: Coctail
Yazar Adı: Alice Olayton

Basım Tarihi: 2016
Sayfa Sayısı: 352
Yayımlayan: Dex plus




Caroline’ın, çapkın komşusu Duvardelen Simon’ın kalbini çalmasıyla renklenen hayatı, artık tam anlamıyla bir lunapark!


Duvarların Dili Olsa ile ilk kez tanıştığımız Caroline ile Simon ve onların muhteşem arkadaş çevresi, hikâyenin devamı Tam İsabet’te yeni insanlarla daha da kalabalıklaşıp şenlikli bir hal alıyor.
Eee boşuna “Nerede bolluk orada eğlence (!)” dememişler!..
Tam İsabet’te de aşk tanrısı okunu öyle bir nişan alıyor ki romantizmi ve eğlenceyi tam on ikiden vuruyor. Size de sadece, aşk ile meşkin mükemmel bir uyumla bir araya geldiği bu kitabı okumak kalıyor!
Aşk kapıyı bir kere değil, defalarca çalar! Duvarları da...


Kitap hakkında notlar 💬;

 Ben serinin iki kitabını da severek okudum. Caroline ve Simon'un aşklarını, romantizmini, eğlencelerini, maceracı ruhlarını ve gezilerini çok sevdim. Gerçi kitaptaki her karakteri çok sevdim.

Sizleri bilmem ama ben okurken keyif aldım.. 



📕 Kitap puanım 5 / 5 👍