19 Mart 2017 Pazar

İçimdeki Yaz - Brenda Novak


Kitap Adı: İçimdeki Yaz
Orjinal Adı: When Summer Comes
Yazar Adı: Brenda Novak
Basım Tarihi: 2016
Sayfa Sayısı: 432
Yayımlayan: Martı Yayınları
Kitap Puanım: 10 / 10

Arka Kapak 💬;
Hayat, biriyle gerçek bağ kurabildiğiniz o birkaç kısa anda saklıdır
Sağlık sorunları nedeniyle fazla zamanının kalmadığını öğrenen Callie, daha sakin ve huzurlu bir hayat yaşamak ister. Aile yadigârı çiftlik evinde yeni bir başlangıcın ona iyi geleceğini düşünür. Ta ki bir gece yarısı, yabancı bir adam kapısını çalana dek.
Çekici, esrarengiz bir gezgin olan Levi’nin başı büyük beladadır. Callie tesadüfen kapısına dayanan ve hakkında hiçbir şey bilmediği bu yabancıya yardım etmekten çekinse de herkesin bir şansı hak ettiğine inanır.
Beklenmedik şekilde yolları kesişen Callie ile Levi, hayatta her şeyin mümkün olduğunu gösteren sıcacık bir aşkın başkahramanları oluyor.
 *
*
*

Kitap hakkında notlar 💬;

Öncelikle yazarın okuduğum ilk kitabı olduğunu belirteyim. Yazı dilini sevdim. Okurken de hiç sıkılmadım. Yazar hakkında öğrendiğim önemli bir konu ise; kişisel internet sitesinde her yıl diyabet hastaları yararına bir açıkartırma düzenleyip ve bu proje sayesinde şimdiye kadar bir milyon dolara yakın bağış toplamıştır. 



*

*

*

Hikaye küçük bir kasaba da geçmektedir. Callie sağlık sorun nedeni ile şehir merkezindeki yaşamını bırakıp, aile yadigarı çiftlik evine dönmüş ve işlerini asistanına devretmiştir. Bir gece kapısına hiç tanımadığı bir yabancı gelir (Levi) ve adamın başı derttedir. Önce Callie bu yabancıdan yani Levi’den  çok korkar ama Levinin yardıma ihtiyacı vardır ve callie yardım etmekten kendini alamaz. Levi’nin hayatına girmesi ile beraber Callie’de başına bela almıştır…

Levi terhis olmuş bir askerdir. Afganistan da yaşadıklarını bir türlü unutmamıştır. Hem kendisi hem ruhu yararlıdır.
*
*
*
Callie'nin yaşadığı kasabayı, çiftlikteki komşularını ve arkadaş ortamını sevdim. Hatta hepsine bayıldım diyebilirim :) 
Ve unutmadan söyleyeyim organ naklini de çok güzel işlemiş...
*
*
*
Kitabı ben sevdim ve yazarın yayınlanan Sonbahar Kokusu ve Karlar Düşerken adlı kitaplarını da okuma listeme muhakkak ekleyeceğim.
*
*
*
Tavsiyemdir...
İyi okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.