24 Mart 2017 Cuma

Aşkın Peşinden - Michele Gorman


Kitap Adı: Aşkın Peşinden 
Yazar Adı: Michele Gorman
Basım Tarihi: 2015
Sayfa Sayısı: 279
Yayımlayan: Altın Bilek Yayınları
Kitap Puanım: 10 / 5


Arka Kapak      
Hong Kong’da Sam ile birlikte yaşamayı hayal ettiğim hayat tam olarak şuydu: İşten sonra buluşup el ele tutuşacak, günümüz, dünümüz ve geleceğimiz hakkında konuşacaktık. Birlikte yeni yerler keşfedecek, zaman zaman öylesine daldığımız barlarda şişelerce şarabı birlikte içecek, kim, nerede hiç umursamayacak, hatta fark bile etmeyecektik, çünkü birbirimizle meşgul olacaktık.” Hannah, Hong Kong’a Sam’in peşinden işte tam da bu hayallerle gelmişti. Peki ya Sam, düşündüğü kadar kendisine âşık mıydı?
*
*
*
Kitap hakkında notlar;
Yazarın okuduğum ilk kitabı ama sanırım sonuncusu 
olacak. Dört gündür elimde inatla okumaya çalışıyorum ama en sonunda pes ettim, vazgeçtim. Normalde kitapları yarım bırakmayı asla sevmem ama bunu bitiremeyeceğime karar verdim.
*
*
*
Kitabın ilk sayfalarında Amerikan İngilizcesi yerine İngiliz
 İngilizcesi ile yazılmış, İngiliz gramer kuralları ve noktalama işaretleri kullanılmış diye belirtmişler sağ olsunlar ama bu nasıl bir çeviridir arkadaş? Resmen işkence çektim. Halbu ki konusu o kadar güzel ve gerçekten de romantik komedi tarzına sahipken ne okuduğumu anlamadım.
Kitapta Michele Gorman, sonsuz kahkahalar vadettiği
 duygusal bir aşk romanıyla daha, romantik komedinin kapılarını sizin için aralıyor demiş ama beni aralayamadı J
Yorumlara bakarak aldığım bir kitaptı. İnanılmaz pişman
 oldum. Tabi zevkler farklı ama kesinlikle komik, samimi
 ve eğlendiğim bir kitap olmadı. Bu da bence çeviriden
 kaynaklı. Tekrar tercüme edilsin belki o zaman yeniden okunabilir.
*
*
*
Ben tavsiye edemiyorum maalesef. Ama karar yine de
 sizin.
İyi okumalar…
                        
Not: Kitabı bitiren varsa lütfen benimle paylaşsın. Çünkü
 sonunu bende merak ediyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.