30 Ocak 2017 Pazartesi

S*ktir Et Aşkı - Tarryn Fisher

Kitap Adı: S*ktir Et Aşkı
Kitabın Özgün Adı: F*uck Love
Yazar Adı: Tarryn Fischer
Basım Tarihi: 2016
Sayfa Sayısı: 344
Yayımlayan: Aspendos Yayıncılık



Kitap hakkında notlar 💬;


Utanarak söylüyorum yazarın okuduğum ilk kitabı 😔 ama diğer kitaplarını da mutlaka okuyacağım çünkü kalemini sevdim. Büyük bir keyifle okudum. Biraz duygulandım biraz sinirlendim. Ama çok sevdim😊 İki en yakın kız arkadaş Della ve Helena... Helena bir gün rüya görür. Gördüğü rüya yüzünden arkadaşının sevgilisine aşık olur (Kit Isley)... Aşık olmak mı Iyyyykkk 😱😱😱 dediğinizi duyar gibiyim. Ama konu o kadar güzel işlenmiş ki o saçma klişeler yok bu kitapta... Her şey Helena'nın en yakın arkadaşının sevgilisine farkında olmadan aşık olmasıyla başlıyor ve olaylar gelişiyor. Sonra en yakın arkadaşı Della'dan ve Kit'ten kaçıyor başka bir şehire taşınıyor... Kitap tam hayal ettiğim gibi bitti 😊 Kesinlikle tavsiye edilir. Mutlaka okuyun. 😘



📕 Kitap puanım 5 / 5 👍